Cuma, Kasım 25, 2011

Mutlu Banyo Zamanı

İlk günlerden beri keyif aliyor Alya banyodan, sudan. Hatta ağlama krizlerinde susturucu etkenlerden bir tanesi, o derece! Ama ne zamanki oturmaya başladı ve ne zamanki gördüğünüz file zamazingosunu keşfettik artık çok da rahat oluyor banyo yaptırmak. Üstelik ben tek başıma yaptırdığım için onu bir kere oraya oturttuktan sonra havluydu şampuandı gibi hazırlıkları tamamlayabiliyorum banyoya başlamadan önce. Bir de arkada müzik açıyoruz. Şarkı söyleye söyleye bir banyo tutturuyoruz, hangimiz daha mutlu kestirmek zor :)

Yazdan beri--demek ki 4 aydan beri her gün-- banyo yaptırıyorum Alya'ya, ve her seferinde şampuan yapıyordum. Önce çenesinde sonra da vücudunda görünen kırmızı lekeler yüzünden gittiğimiz cilt doktoru egzama teşhisi koydu, maalesef 3 gün kortizonlu krem sonrası şimdi her gün fizyolojik krem ile nemlendiriyorum cildini. Buna ek olarak her gün banyo yaptırsam bile şampuan kullanmamamızı önerdi, cildi kuruttuğu için. Gece rutinimizin önemli bir parçası olduğu için aynen dediği gibi yapmaya başladık, sadece haftada 1 gün şampuan, geri kalan günler suya girip gördüğünüz gibi oynayıp çıkıyoruz. Sonrasında sıcak masaj karnına, ve emme sonrası bir güzel uyku. inşallah, maşallah. :)

Ekleme(02/22/12): Filenin markasi : Sevi baby, e-bebekte bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...