Salı, Mart 06, 2012

hastayım, hastasın, hasta

Sümüklü familyası olarak geçirdiğimiz haftasonu Alya'nın burun akıntısıyla başladı, çıktı ortaya Sinomarin, yine de önce beni yatırdı boğaz ve baş ağrısına eşlik eden o bitmek tükenmek bilmeyen burun akıntısı ile birlikte. Zorluk emziriyor olmak, ilaç yok yatıcaksın mecruben, tek çaren. Ben ayaklandım derken koca hasta yattı bu sefer aynı semptomlar, o gece uyumayıp uyutmayan bir Alya ile tur tekrar bana geçti.
 Buarada Alya'da hala sadece bir burun akıntısı. Anne sütü koruyor derler ya ben zannederdim ki bebek emerken hiiç hasta olmuyor! Değilmiş! Hasta oluyormuş bebek ama daha kısa ve kolay atlatıyormuş. Misal aynı virus beni ve kocayı yatırırken bebeğin sadece burnu aktı!
Velhasıl bizim evin haftasonu portresi o yatak senin bu divan benim kapışan sümüklü anne babasının önünde koşturan sümüklü bir Alya :) Umarım sizinki daha güzel geçmiştir.
Herkese sağlıklı haftalar efenim.
foto : Klimt'in Kiss resmi gibi olmamış mı!? Araya bir bebeğin sıkışmış hali :)

2 yorum:

  1. Canim oncelikle cok guzel bir foto:))en guzel hasta sekli olsa gerek sen kocan ve bebegin gunduz gunduz evde hepbirlikte ve uyumakkkkk:))hepinize tekrar gecmis olsun....

    YanıtlaSil
  2. Canimin ici cok tesekkurler :) Telefonda biz işe gitmedik evdeyiz dedikten sonra hastayiz kismini anlamayıp oohohh ziyam olsun demeni hatirlayip hatirlayip gulduk senden sonra :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...