Çarşamba, Mart 28, 2012

Van Gogh Alive

İlk gittigimizde çıldırdı bizim ufaklık, sürekli değişen görüntüsüyle, müzikleriyle, panayır alanında yürüyüş halindeyişçesine takılan dinamik ahalisiyle 10 aylık bir bebek için bile muhteşem bir sergi.
10 aylık sevdiyse 7 yaşında bayılır diye bir de yeğenimi götürdüm, Van Gogh ile ilk tanışmasıydı, kocaman açılan gözleriyle nereye bakacağını şaşırdı. Bir de fotograf makinesi vardı, oradan oraya koştu muziklerden de etiklenerek, dansetti bine yakın fotoğraf çekerken ve Van Gogh eminim ki hafızasına kazındı. Bir de çıkmadan sanatçının Arles'teki odasına konuk olduk 4 kız, pek keyifliydi :)


Van Gogh Alive
Tophane'deki Antrepo'da
15 Mayıs'a kadar.

Bu kadar etkilendiğim, güzel bir sergi hatirlamıyorum.
Mutlaka fırsat yaratıp gidin.
Bebek/çocuk ya durmassa diye korkmayın, müzikler öyle güzel ve gür ki bagırsa dahi kimseyi rahatsız etmessiniz.

2 yorum:

  1. O kadar güzel yazdın ki iki seferdir, "yapacaklarımız listesi"ne ekledim bu sergiyi. :) Özellikle Deniz'in ne yapacağını çok merak ediyorum. Van Gogh'un odasındaki fotoğrafınız çok güzel. :)

    YanıtlaSil
  2. Yaşasııın Gül çok sevindim kaçırmayın, senin sınavdan sonra yapılacaklar listesi herhalde bu değil mi :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...