Perşembe, Eylül 27, 2012

50s

Yıl 1955




Yıl 2011

Dünyanın en tonton annanesi, annanem dün öğleden sonra elinde bu fotoğraflarla çıkageldiğinde sevinçten havalara uçtum, şu hayatta en değer verdiğim şey sevdiklerimse ikinci sırada onlara dair anılar yer alıyor. 

Bu tarz vintage fotoğraflara da zaten bayılıyorum, çok özel çok güzel değiller mi sizce de? 1955 senesinde annanemin elbiselerinin güzelliğine--kendi dikermiş!, duruşunun asilliğine, cildinin kaymaklığına hayran kaldım.

Pozlar hep yan buarada farkettiniz mi! Daha özenli, daha kıymetli sanki herşey o dönem. Sizin de var mı annenize, babanıza, büyüklerinize dair böyle harika fotoğraflar? 

12 yorum:

  1. Anneannenle ilgili yorumumu yazmıştım dün :D
    Halâ aynı düşüncedeyimmm
    Maşallah diyorum hatta :)
    Selamlar :P

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlısın Emrecim demiştim ben de, yineliyorum :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. O nasıl bir duruş, nasıl bir asilliktir ya, hayran kaldım, maşallah:)Özellikle ilk fotoğrafa bakıyorum da, nazar değmesin:) Annemin vardı gençliğinden böyle fotoğrafları, o dönem yüksek tabanlı ayakkabılar, kısa etekler çok modaymış, kuzenleriyle fotoğrafçıya gider çekilirlermiş:)Ama ben bizzat ben küçükken bu fotoğrafları annemi defterlerime yapıştırayım diye(mantığa bak) kesmiştim.

    YanıtlaSil
  4. maşallah anneannene nasıl bir asalet nasıl güzel özenli kıyafetler bayıldımm Allah uzun ve sağlıklı ömürler versin

    YanıtlaSil
  5. Çokoprensin annesi çok teşekkürler, ben de özellikle ilk fotodan çok etkilendim, bizim yok böyle fotoğraflarımız binlerce fotoğrafın arasında! çook üzüldüm sizin annenizin fotolarına, içim gitti valla..

    Boşnak kızı çok teşekkürler, amin amin :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel,kendi rahmetli anneannemi andım.onun da aynı tarz fotoğrafları,yine aynen kendi diktiği zarif elbiseleri,döpiyesleri...etkilendim,ruhumu okşadı fotoğraflar.bugünkü haline de maaşallah,en az gençliğindeki kadar güzel ve zarif.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler özgün hayat, çok etkileyici o dönemler değil mi! Allah rahmet eylesin sizin annanenize de toprağı bol olsun huzur içinde yatsın.

      Sil
  7. Çok değerli resimler.Benim annem ve babamın böyle siyah beyaz resimleri var sakladığım.Ayhan Işık tarzı erkekler asil kadınlar.Birde stüdyoya gidiliyormuş ya özel günlerde çok güzel gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa değil mi modabahar bütün erkekler jilet, kadınlar asil, pek özeniliyormuş o dönemler ne kadar güzel geliyor bana bu durum, tablo gibi sanki her bir fotoğraf, ne kadar güzel elinde olması anne babaya dair, bence bir hazine! :)

      Sil
  8. Evet gerçekten çok güzel fotoğraflar..Bende çok seviyorum eski fotoğrafları, daha özel, daha bir güzel sanki.Annemin eski albümlerini çıkarıp bakasım geldi bak şimdi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika değil mi! Sen bakarsan bize de göster olur mu:)

      Sil
  9. Anneannem bebeğimi göremeden aramızdan ayrıldı oysa çok istemiştim torununun torununu kucaklamasını. Tanrı uzun ömürler versin anneannenize.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...