Perşembe, Ekim 11, 2012

Haftanın Markası : Nuuba&thegangs

Hazır Istanbul fashion week başlamışken, havadaki moda bulutuna uyarak yeni keşfettiğim bir markayı paylaşmak istiyorum sizinle:
Nuuba&thegang

Farklı desenlerde ve iskandinav tarzda, en önemlisi Oekotex denen sağlığa zararlı madde içermediğine dair sertifikası olan bir marka. Alya'nın cildi çok hassas, biraz da alerjik, cildi giydiklerine bağlı olarak hemen kızarıyor ya da kaşıntı yapabiliyor. Bu sebeple giydirdiklerime çok dikkat etmeye çalışıyorum.
Ben çok beğendim, en çok da ALbababy markasını, "alba" ismini çok seven arkadaşımı çok sevmemden belki,  algıda seçicilik oldu artık. Siz de sevdiyseniz incelemeniz için ürün detayları burada. Adrese girmişken markanın temsilcisi diğer "gang" lere de bakmayı unutmayın, çok tatlılar!

4 yorum:

  1. evet harika bir markadır,Özgün'ün bir taytı vardı,organik pamuklu,dokusu mükemmeldi ama bu kış giremez sanırım içine,bir göz atmak lazım yenilere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzelmiş gerçekten, ben yeni keşfettim :) Yenilerde çok güzel şeyler var!

      Sil
  2. ilk kez duydum bu markayı , hemen bakıcam ,ilk ıkı bebegınkınlere bayıldım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...