Salı, Aralık 04, 2012

Sümüklü Böcek ve Aşure

Taşındık sonunda, yerleş(e)medik ama eşyalarımızı taşıdık. Severim değişiklikleri, yeni başlangıçların heyecanını. Üstüne TV'siz bir haftasonunu da çok sevdim, dağınık ama sessiz. Annane-babanne-dede hatta büyük teyzeler-büyükannelerle dolu bir haftasonu oldu bahaneyle, biraz kalabalık biraz sessiz.

Sonra yağmur, o ne yağmurdu cumartesi günü, gök gürüldemeli, şimşekli. Karanlık, bol uykulu gündüz, bol kitap okumalı bir gece. Bolca aşure. Ve pazar, attık kendimizi dışarıya, bir gün önceki yağmurun ardından gezintiye çıkan sümüklü böceklerin peşinde, onların hızında, onların sakinliğinde güzel bir güneş, tatlı bir hava, Allahım o ne tatlı bir hava, kafadaki şapka bile fazla, o derece. Meğerse havanın lodos öncesi şirinliğiymiş.
Buarada arkamı döndüğüm bir iki saniyede kutuların arasında biten Alya'nın o minicik boyuyla oraya nasıl geçtiğini bana anlatabilecek var mı? Ahh şu çocuklar ve gözlerine bir şey kestirdiklerinde hiçbir engel tanımama güdüleri...


Güzel bir hafta olsun..

28 yorum:

  1. Alyaaa çok tatlısın. Berayla birlikte salyangoz avına çıksın bu bıcırıklar :) Toplayıp toplayıp kümelendirirler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuana kadar en sevdiğim hayvan sümüklü böcek oldu Selcen, rahat rahat elimize! alıyoruz :)) Çok iyi fikir, sümüklü böcek avına çıkabilirler :)

      Sil
  2. Süper ya:) sümüklü böcek avcısı Alya:)) Hayırlı olsun yeni eviniz, güle oynaya yerleşin..Taşınma işlerinden bıkmış biri olarak:) Çanakkale de hava fazla yağmurluydu..Sel bastı buraları..Ama pazar günü çok güzeldi öğlene kadar gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çok teşekkürler, inşallah, pek acelemiz yok, yavaş yavaş yerleşicez heralde :) Aynıymış havalarımız haftasonu :)

      Sil
  3. Canım hayırlı olsun güzel eviniz:)Bir kız çocuğu bu kadar mı güzel giydirilir:)Sarılar,morlar,pembeler,kırmızılar dans ediyor Alya tatlısıyla:)Sümüklü böceklerle çiftlik kurardım ben de:))Özgürce oynatman çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Tuba, tüm güzel sözlerin ve dileğin için:) Çiftlik yapacak olursak sümüklü böcek harika bir fikir! :)

      Sil
  4. Hayırlı olsun yeni eviniz, güle güle huzurla oturun inşallah.

    Alya da tıpkı benimkiler gibi sümüklü böcek avcısı. Hatta şarkısı var biliyor musun?
    "sümüklü böcek duvarda gezecek
    annesi onun kulağını çekecek,
    babası dişçi tıkır da tıkır, tıkır da tıkır
    annesi aşçı fokur da fokur, fokur da fokur
    ablası dansçı şıkır da şıkır, şıkır da şıkır
    abisi boksör güm: )"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler annemahsustan, inşallah :)

      Çok tatlıymış şarkı, melodisi nasıl acaba :)

      Sil
  5. Güle güle oturun yeni evinizde. Alya yine çooook tatlı

    YanıtlaSil
  6. Oh taşınmak gibisi var mı.
    Farklı mutfak, farklı yatak odası, değişik bir manzara camda.
    Güle güle yerleşin.
    Sümüklü böceklere bayılırım bu arada.
    Çok eziliyorlar bence :)
    Algıda seçicilik Wii fit gördüm orda bir tane.
    Var mı faydası :)?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet aynen, bunca sıkıntıya rağmen değişiklik gibisi yok valla :) sümüklü böcekler benim de şuanda favorim, daha önce pek bir hayranlığım yoktu kendilerine :)

      Evde ne kadar disiplinli bir şekilde spor yapabilirsin? Bu sorunun cevabı "gayet disiplinli olabilirim, uzun süre" ise evde yapabileceğin en eğlenceli spor bence wii fit! Hem çocuğu bırakıp ev dışında bir yere spora gidemiyorsan çok da mantıklı, naçizane görüşüm. :)

      Sil
  7. güle güle oturun tatlım.. bıcır alyayla çok güzel anılar biriktirin inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Sevgicim çok teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  8. maşallah, çok güzelsiniz yine...
    keyifli günleriniz,..."nur topu gibi sümüklü böcekleriniz" olsun:)))
    o küçük yumuk ellerde büyüsünler....
    ve tabii kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o senin güzelliğin :) çok teşekkürler tüm dileklerin için :)

      Sil
  9. Güle güle oturun, yeni evinizde de mutluluklar sizin olsun, Alya yine engel tanımasın, tüm şirinliğini, cimcimeliğini ortaya koysun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika dilekler bunlar, hadi bakalim inşallah, ben de bir bir anlatayım o cimcimelikleri :)

      Sil
  10. Yeni eviniz size uğur getirsin... Alya çok şeker maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sezen, inşallah :) sevgiler

      Sil
  11. Herşeyi yepiryeni bir ev ne güzel
    Güle güle iyi günlerde oturun her günün mutlu geçsin yeni evinizde
    Alya koli yığınına tırmanma çalışmaları yapmış ve pek de başarılı olmuş :)
    Dağlara tırmanarak sümüklü böcek toplayabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Güz, nasıl tırmandı oraya bilmiyorum, ben sonra onu geri almaya çalışırken epey zorlandım, inanamıyorum :) Dağcı potansiyeli görüyorum ben Alyada :)) Öperim

      Sil
  12. :)) huzurla mutlulukla yaşayacagınız en guzel anılarınızın olucağı güzell ve uzunn zamanlar geçirisiniz inşallah bu evinizde de...tatlı heyecanlarınız olsun hep!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. derinden bir aminnnn diyorum canım benim, inşallah hep birlikte :)

      Sil
  13. yeni evinizde çok ama çok mutlu olun! alyayı ve sizi çok güzel günler bekliyor, hangi çocuk bahçeyi sevmez ki:) sümüklü böcek sevdası biz de var bu aralar, bi de bastırıp içini çıkarmıyor mu, oyyy oyy:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tuba, bu ilk eline alışında bakıp koymuştu, ama bu haftasonu kaşla göz arasında bir sıktı zavallı sümüklü böceği, inanamadım :) canı acır diyorum ben şimdi, öldü diyemiyorum, çok hassas durumlar, ne dediğimize hep dikkat etmek gerekiyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...