Perşembe, Temmuz 25, 2013

bir fotoğrafı sevmek

sadece koşuyor olmanın mutluluğu.

ne yaparsınız bir fotoğrafı çok ama çok sevince?  anında sosyal ortamda paylaşmak "must" zaten de döner döner bakar mısınız? günde kaç kere, 10-15 kez? basıp duvarınıza da asabilirsiniz zaten de yemek masasının üzerine koyar mısınız mesela daha çok görmek için? anahtarlık, bardak, buzdolabı magneti de yapan vardır, artık çok kolay. peki başka?

genelde(hep) kameranın arkasında olduğum için doğru dürüst bir fotoğrafım yok alya ile, olanların da yarısında benim gözüm kapalı diğer yarısında alya'nın uykulu gözleri sağda solda ya da zaten hareket halindeyiz fotoğraflar flu. ama evren'in çektiği bu fotoğraf şuana kadar en sevdiğim oldu, ve her gün biraz daha fazla seviyorum, tabi gördüğünüz gibi yine hareket halindeyiz ama net, doğal ve mutluyuz!

Aslında fotoğraf bu mesafeden çekilmiş durumda:



Herkese mutlu günler...

18 yorum:

  1. ben bile dakikalarca baktım fotoğrafa ne kadar güzelsiniz :)

    YanıtlaSil
  2. harikasınız ya.bende beğendiğim fotoları yere göğe koyamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi, insan ne yapacagini sasiriyor :) sevgiler

      Sil
  3. çok tatlısınız.. mutluluk saçan bir kare olmuş..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel, hem de çok ve o kot ceketleriniz ana kız pek yakışmış: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay evet cok hosuma gidiyor aynı giyinmek bazen aysegulcum :)

      Sil
  5. Çok güzel bir fotoğraf gerçekten :)

    YanıtlaSil
  6. Sizin her fotoğrafınız güzel kızlar :)

    YanıtlaSil
  7. Bu AŞK! Nerede görsem tanırım:)))))

    YanıtlaSil
  8. Bu fotoğrafınızı ben de en az senin kadar seviyorum Nazlıcım:) Ve insan gerçekten de sevdiği fotoğrafları ne yapacağını şaşırıyor, ben o fotoğrafları ve hatta o "an" ı alıp içime sokmak istiyorum. Ve ileride kızlarımızın bu fotoğraflara bakıp, belki bizden bile çok sevip mutlu olacaklarını hayal ediyorum. Evet, bu aralar çok romantiğim:) Öperim güzel yanaklarınızdan!

    YanıtlaSil
  9. amaaaa amaa amaaaa bence bu kae gercekten sahan nasıl bır mutluluk buuuu ask tadında bayıldımm masallah dedım yıne

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...