Salı, Temmuz 08, 2014

En en favori


 
 Dün merdivenden inerken elime sıkı sıkı yapışıp dedi ki
"- Annecim ben seni üzmüyorum, değil mi?"
Dedim ki
"-Senin bu dünyada yapacağın hiç bir şey beni üzmez"
İçimden.
Tek yapabildiğim ona sıkıca ve uzun süre sarılmak oldu.
 
 
hatırlıyorum 6 aydan itibaren
her ay en favorim oluyordu
her biri diğerinin bir tık üzerine geçiyordu.
ama şimdi bu 3 yaş var ya
beni her gün her an şaşırtmayı, büyülemeyi beceriyor.
her akşam Evren'le birbirimize
merakla ve heyecanla ve minnet
ve bilumum isimlendiremediğim duygu seliyle  karışık halde
o gün ne yaptı neler söyledi paylaşıyoruz
ve paylaştıkça çoğalıyoruz.
bir 3 yaş varsa çevrenizde ne dediğimi anlıyorusunuzdur.
3 yaş sen çok yaşa!
 
 
*foto Adana'dan, yine o harika tren garının arkasındaki gizli bahçeden, Alya ilk defa ayakta salıncağa binmenin verdiği tatlı bir heyecan içindeyken.

8 yorum:

  1. Ne kadar da güzel anlatmissiniz her ay yeni bir heyecan her ay bir önceki aya göre daha şaşırtıcı_büyüleyici geçiyor. ..Ama maalesef çok hızlı geciyor. ..... qw4wrwt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Arzu hanım öyle değil mi. Anlarımızın değerini bilelim daha çok :) sevgiler Adana'ya

      Sil
  2. şekerciğim kayınvalidenin imzalı kitaplarından bir kaçını çekilişle versen de biz de onun imzalı kitaplarına sahip olma şansı edinsek :)) çok mu şey istiyorum ne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalcim ne güzel bir fikir verdin, kayınvalidemle konuştum bile, çok yakında diyelim :)

      Sil
  3. Yazdığım yorumlar gitmiyor sanırım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...