Pazartesi, Kasım 18, 2013

Ayna

 
 
 
 
 
 
 
 


 

Kasım ayı drama üstüne drama yaşatırken sevgili dostlar biraz kafa dağıtmak için uzaklara gidesim geldi bugün. Ekim ayındaki bayram tatilinde süpriz bir KazDağları gezisi yapmıştık, devamında da Cunda'da konaklamıştık son gün. Cunda'dan tam ayrılmak üzereyken karnımızı ve zihnimizi bu güzel yer ile doldurduk, sizi de buyur edeyim, bir sonraki Cunda ziyaretinizde denemeden geçmeyin.

Cunda Ada'sının merkezinde bu yeme-içme-oturma mekanı "Ayna". Sade, beyaz-mavi-ahşap dekorasyonu ile çok dinlendirici bir yer. Incecik porselen tabaklardaki sunumlar da pek elegan. Ada'nın merkezinde olduğu için yemeği beklerken, ya da yemek sonrası sohbet sırasında yerinde duramayan bir ufaklıkla çevreyi, incik boncukçuları, Cunda'nın tatlı taş sokaklarını dolaşabiliyorsunuz.

Sadece benim değil, birlikte gittiğimiz 4 kişinin de favori yemeği "Paella" oldu. Kendileri deniz mahsüllü bir ispanyol yemeği aslında, ama deniz mahsüllerine karşı çıkanlar safranlı pilavın içinde  tavuklu ya da etli de deneyebilir.


 
 
Cunda gibi yazlık mekanlara bir de denizin soğuk olduğu "off-season" 'da gelmek gerekirmiş, başka bir yanını keşfediyorsunuz, biraz daha sakin, biraz daha melankolik, yazın curcunasında arka planda kalan yaşayan yönünü görüyorsunuz ada'nın.

Gezgin ruhu olanlara, haftaya hayal ederek başlayanlara ithafen...

14 yorum:

  1. cok guzel bir yermis. cok kalabaligi sevmiyorum zaten. bir mekan ne kadar guzel olursa olsun kalabalik o guzellige perde oluyor galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle çocuktan sonra kalabalık daha yorucu oluyor katılıyorum, sizi 2 cocuklu daha zorluyordur eminim.. o halde baharda gezmeli en cok :)

      Sil
  2. valla size hayran olmamak elde değil gerçekten ben 3 yaşındaki kızımla bir avm ye giderken düşünüyorum yanlış anlaşılmasın yaramaz olduğundan değil düzeni bozulacak hasta olurmu endişesi olduğundan vallahi siizn gibi olmak isterdim hem çocuklu hem sosyal hani şu pinpirikliliğim olmasayadı keşke diyorum sizin gibilri gördükçe siz hep böylemiydiniz değil iseniz nasıl yendiniz bu duyguyu inanın çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avm'ye gitmeyin zaten bosverin, doga acik alanlar en guzeli :) genel olarak pimpirikli degilimdir, ama bir iki hasta olduktan sonra insan rahatliyor sanırım, nasil olsa cok kez hasta oluyorlar diye :) sanırım biz gezenti bir aileyiz ama bazen alya diyor "artık eve gidelim" diye :)

      Sil
  3. aayyy çok güzel fotoğraflar Nazlıcım.. içim açıldı
    yazıyı okuduktan sonra tekrar baktım fotoğraflara :)
    kaçırdığım çok yazın var
    tek tek dönüyorum şimdi :)
    çok öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emrecim ben de pek kacirdim seni, uzak kaldik, acmayalim arayi bir daha bu kadar, özledim :)

      Sil
  4. Bayıldım fotoğraflara, eminim Alya da bu gezmelerden çok şey katıyor kendine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çk haklısınız, mesela Zaanse Schan'dan sonra "değirmen" kelimesi katildi kelime dagarcigina :)

      Sil
  5. Fotoğraflar harika. Bu mevsimde Cunda sakin olsa gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Bayramda normalden kalabalikti muhtemelen ama sakin sessizdir herhalde..

      Sil
  6. Bu kız çok güzel,adeta fotoğraflarla bir bütün:)O kadar şık ve tatlı ki,çok öpüyorum onu:)Cunda adasına mayıs ayında uğramıştık,farklı dokusuyla çok güzel;fakat keşke paellayı deneseymişiz:( Başak bir zamana kaldı,öpüyorum,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tubacımm o senin güzelligin kesinlikle :) Bir sonraki sefer için bahaneniz var artık :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...